Monday 2 April 2012

Cari ketenangan dengan sebetul nya ..


Salam semua. Aku baru lepas buat kerja sekolah ni. Alhamdulillah, lega sikit dada aku ni. Takdelah terbeban dengan kerja sekolah untuk malam ni :)


Indahnya panorama ciptaan Tuhan ..


Hari ni aku bersyukur, sebab aku masih dapat bernafas lagi di muka bumi Tuhan yang serba indah ini. Aku merasakan ketenangan, ketenangan yang aku tak pernah alami sebelum ni. Tenang yang amat-2 sangat. Syukur ke HadratMu Ya Allah ... Sesungguhnya Engkau yang Maha Pengasih lagi Maha Mengetahui ..


Hati yang bersih ibarat cermin
yang digilap akan menampakkan pancaran nya ..

Aku berasa happy, senang hati. Walaupun semua ni baru permulaan, aku akan cuba untuk terus dan terus melakukan perubahan, lakukan anjakan paradigma dari hari ke hari. Mudah2an.




♥ Thanks for Reading! Tekan LIKE kalau suka! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...