Saturday 25 February 2012

Nak SPM , buat lah cara nak SPM ..

Hari-2 yang dilalui macam biasa jer . Takde ape-2 yang menarik bg aku ,... 
Exam pun tak lama lagi nak dekat dah . Preparation pun tak siap lagi . Haha , ye ke ..?
Dah tu wat pe online lagi cik Seri ooi ...

( Saja je letak gambar ni sebab tak tahu nak letak apa . hehe )

Aku tak tahu lah apa nak jadi dengan diri aku ni . Hari ke hari makin sewel aku di buat nyer . 
Haha ... melalut lagi ... -,- 
Senang cite lah . Aku dah nak SPM , tapi gaya aku langsung macam budak yang tak nak amik SPM . Facebook ke mana , pelajaran ke mana . Ya Allah , bantulah hambaMu yang sedia memerlukan pertolonganMu pada saat ini Ya Allah ..

Aku tak tahu nak kata apa .. Tapi yang pasti ,
...........................

.............................

............................


Aku seakan macam dah hilang pedoman .. :)






♥ Thanks for Reading! Tekan LIKE kalau suka! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...