Saturday 28 April 2012

Kawan-kawan rapat saya di SMK Taman Selayang ...





This is me !
The one that wear Hijab ^^

Salam . Hyep ! Pe habaq semua ? Aku sihat-2 je harini . :D Kayh , semua orang ada kawan kan ? -,- Yeah fine , semua orang ada . Aku pun ada kawan gak . Huhuh . *Aku ni kawan dorang ke ? Aku sendiri pun tak berapa pasti -,- Okay lah , ni di antara kawan-2 yang saya ada .

Attention ! Diorang ni semuanya bersekolah di --> SMK Taman Selayang :)

Yang pertama saya ingin memperkenal kan ...

Jeng jeng jeng !

Nur Hidayah Saiful Bahri
Cantik kan dia? ( kembang lah si Dayah ni sekejap )

Antara semua kawan-kawan, dia ni lah antara kawan yang paling aku sayang. Huhu. Pelik ka? Aku sayang bukan sebab dia cantik k. Hihi. *Gurau jer..... Kayh, perkenalan kitorang start tak silap aku masa aku darjah 3, masa sekolah agama. Time tu kitorang satu kelas dalam sekolah agama. ---> 3 Omar. Agak-agak kau masih ingat lagi tak Dayah? :D

Dayah, andai aku mampu, aku nak bantu kau keluar dari semua ni. Kau masih ingat lagi janji kita kan? Kita sama-2 nak berjaya. Tapi... aku risau tengok kau weh... Aku kadang-2 rasa nak nangis tengok kau macam ni. *Huhu, buat drama sikit... Apapun, aku nak kau tahu, i'm always beside you whenever you need me...

Dear Friend, I always pray for you the best wish for your successful. Sayang kau Dorae... Aku harap kau faham kenapa aku kata macam ni dekat kau... 

Small NotePad : Who let the dog's out. Huh, huh ,huh . ♪♫•*¨*•.¸¸❤♩ ♪ ♫ ♬  hehe

Kawan seterus nya ...

Qurratul Ain
Dia pandai melukis dan juga menulis dalam English.
Kalau korang baca Poem dia aku sure korang
mesti rasa nak menangis punyer ... :')
Lukisan-2 dia pulak macam pelukis PROFESIONAL ..

Salam Bro. Hee. Aku dengan dia memang tak reti nak beradab. Kalau cakap asyik Bro2 je. Hihi. Declan apa kaba, sihat? :D Aku setiap kali kalau terserempak ataupun jumpa dengan kau je, memang tak betah mulut aku ni nak berhenti bercakap, kan? Ada je bahan nak gosip dengan kau. Huhu. Dear Bro, aku tahu, di sebalik senyuman kau, di sebalik sikap kau yang cool tu, i know that there is something inside you, that you hide from others. Tak sangka hidup kau sesusah ni... :')

Aku cuma berharap, kau tabah dan tak mudah patah semangat kayh. Aku tahu kehidupan kau macamana. Hidup aku tak sesusah hidup kau. Tapi kau still cheer and smile always. Thanks friend. Kau bagi semangat kat aku bila aku patah hati dengan semua lelaki. hihi :D Syuuhh, jangan bagitau sesapa siapa lelaki tu kayh... hihi :p

Okayh, kita sambung,
Next...

Namy AKA nenek kebayan mulut laser. hahah :D
---> Firdaus Najmi nama penuh nya ...

Aku kenal dengan dia ni masa Form 2, time tu aku baru pindah sekolah kat situ dan jadi budak baru. First-first masa aku tengok muka mamat ni semacam familiar je aku tengok. Haha, muka dia ada ala-ala sepupu aku tu. #Serupa lah sangat ... :p Kalau korang tak caya korang pergi ke Facebook Mamat ni , korang stalker je semua gambar-gambar dia. Ada tak iras-iras si Firdaus ni. hahahah . 

Korang stalk je lah FB gambar dia sume. Pandai-pandai korang lah yer. ( Dalam gambar maybe di Firdaus ni nampak lain. Korang yang dah kenal dia kat luar tu paham-paham saja lah camne iras dia en ) 

Weh , aku tahu walaupun kita selalu bertingkah pendapat, gaduh tak tentu pasal. Tapi entah ler, asal aku masih berkawan dengan kau sampai hari ni, aaa? Aku just harap suatu hari nanti, kau akan berjaya. Kau pun penah cakap kat aku en kau nak dapat result cemerlang SPM tahun ni? Aku doakan kau berjaya kayh. Walau mulut kau laser camane pun, aku tetap terima kau sebagai kawan aku. Cuma satu je nasihat aku (walaupun aku tahu mungkin kau takkan terima nasihat aku ni, kau kan keras kepala sikit :p) , kau jaga mulut kau tu sikit der. Agak pedas jugak kata-kata kau tu kadang2, agak2 ar weyh kalau nak bercakap tu. hahaha. 

Apapun, wish you luck untuk SPM nanti. Jangan buat benda bukan-bukan dekat nak SPM nanti... kayh..
Aku harap kau cepat berbaik semula dengan tuuutt.. rindu nak tengk korang berdua sama-sama berdamai balik... ;-)

Pergi ke pekan membeli sari ,
Siti Mariani nama diberi ..
Comel en comel en? (^_^)

Yuhuuu, kakak HOT gelaran diberi. Hewhew :D Kitorang kenal masa tahun lepas , masa dia baru masuk kelas aku last year. Dia ni pada mula nya aku ingat kan sombong, rupa-rupanya bukan setakat peramah, tapi terlebih peramah. Hihi. Aku suka kawan dengan dia. Kalau dengar dia buat lawak rasa hilang semua masalah. Oppsss, nama gelarannya ---> Manja . :D

In fact sebenar nya, kita memang dah lama kenal kan, Manja? Sejak dari Form3 lagi tak silap.. Tapi masa tu kita tak berapa rapat sangat, sebab Seri ingatkan Manja ni sombong orang nyer. Hee, sekarang ni memang dah macam rapat gila. Semua cerita kita share sama-2 :D

Speech For You : Walaupun kita baru je kenal setahun dua ni, but I hope you're always in cheer condition and keep your smile always. Good luck in your SPM this year :-)

Sunggah cantik empunya diri ,
Budak cool gelaran diberi :D
Dia ni cantik macam orang korea.
Kalau korang tengok dia depan-depan mesti cair punya ~
Hewhew :D

Hello Beb. Assalamua'laikum. huhu. Pe kabo? Merepek pulak aku nih. Okay, dia ni kawan aku jugak, BFF :-) Nama dia ---> Ain Khalid . Aku senang dapat kawan dengan dia. Dia ni sempoi je orang nya. Huhu, betul tak beb? (^_^) Masa first-first aku kenal dengan dia dulu, kitorang tak berapa rapat sangat. Tapi sekarang kitorang dah ngam. Semua cerita kitorang kongsi. Kan Ain? :D

Ucapan Untuk Kau : Aku doakan kau berjaya untuk SPM tahun ni kawan. Aku pun anggap kau macam BFF aku jugak. Nanti ada masa kita compose lagu sesama kayh. InsyaAllah... Compose2 jugak, study jangan lupa ;-)


Okay lah, akhiri madah, maafkan saya jikalau tersilap kata , terbelit bicara , terkasar bahasa. Nobody's perfect right? :)

Hutan tebal diredah sudah,
Melihat ular tidak lah peka,
Terima kasih membaca wadah,
Berjumpa lagi di lain ketika ...

Huhu, 'ter'pantun pulak .
Sori yek .

Kayh ,Assalamua'laikum ^_^




♥ Thanks for Reading! Tekan LIKE kalau suka! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...