Post Terbaru Saya ..

Wednesday, 14 March 2012

Kawan2 Yang Ku Sayang ..

Salam ukhuwah fillah ya ukhtie . Sahabat yang ku sayangi ....
Fazira , Hafizah ...
Kita rindu sangat2 kat korang . Rindu sangat . Tak terucap dengan kata2 . Korang tahu kan yang korang berdua BFF Seri Najwa , untuk selamanya ? Kita cuma harap persahabatan yang terjalin ni akan berkekalan . Tak goyang dek angin , tak runtuh dek bukit yang menghempap . 

Fazira , mula2 kita nak minx maaf , sebab rancangan kita untuk hari ni tertangguh . Kita tahu awak kecewa . Kita pun kecewa . Kita ada hal penting yang nak diselesaikan hari ni . Kita harap awak paham . In fact , kita tak tahu macamana nak terangkan dalam FB mahupun mesej ... Kita harap blog ni boleh menjadi perantara untuk sampaikan apa yang kita nak sampaikan pada awak ..

Sory fazira .. :'(


Siti Fazira Binti Orefiadi
Fazira yang dikasihi ...

Awak masih ingat lagi tak status ni ?
Awak nak tahu tak status yang kita buat tu untuk siapa ? Untuk awak Fazira ! Kita tak tahu nak cakap macamane . Tapi kita harap dengan cara begitu , awak boleh memahami maksud kita . Kita cuma berdoa , harap2 awak terbaca dan komen status tu . Alhamdulillah doa kita dimakbulkan . Tiba2 awak kata awak minta maaf kat kita . Kita rasa bersalah sangat . Padahal kita yang patut minta maaf , sebab kita yang salah ... 

You're my true BFF Fazira Zarqa' ..
Kita tak nak kehilangan awak dengan hafizah .. korang berdua mmg BFF kita ..
Kita sayang sangat persahabatan kita bertiga nih ..



♥ Thanks for Reading! Tekan LIKE kalau suka! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...