Wednesday 28 March 2012

Kawan ku Doraemon ...



Comel tak comel tak? ^^

Aku sure yang korang semua mesti penah tengok animasi cerita ni kan? Asal dengar nama Doraemon je pasti kita semua akan terbayang muka bulatnya yang comel tuh. Terbayang poketnya yang boleh keluarkan macam2 barang. Dan terbayang jugak suara nya yang 'menawan' tuh. Haha. Itu lah Doraemon alam fantasi. Alam TV. Tapi macamana pulak dalam alam realiti ni, korang rasa wujud ke? 

Ish, sape kata tak wujud tu meh sini aku nak sekeh kepala dia. Hehe. Ade .. Tak percaya? Kalau nak tahu lebih lanjut meh tekan SINI .

Aksi Doraemon tengah melahap 'Dorayaki'

Orang kata 'nothing impossible'. Allah kata 'kun fayakun'. *ish, apa aku melalut nih -,- straight to the point, korang alang2 dah baca ni mesti nak tahu siapa sebenarnya Doreamon alam realiti nih. Haa, nak tahu kan ... meh2 jom kita ketahui siapakah 'beliau' yang sebenarnya ........

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sabar .. sikit lagi ...




















Jeng jeng jeng .. !

HAHAHA !

Amacam, comel tak?
Hihi. Aku tahu kebanyakan daripada korang
semua dah tahu tentang 'kewujudan' Doraemon kecik nih.
Tapi apa salahnya kalau aku nak share
sekali lagi, kan?
:D

To My Friend -->
Kau jangan nak perasan pulak yang cite ni
aku buat pasal kau Hidayah Saiful Bahri.
Hihi. 
Jangan marah, jangan marah ..
Nanti cepat tua ...
Senyum sikit. Peace ^_^







♥ Thanks for Reading! Tekan LIKE kalau suka! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...