Friday 2 March 2012

Jangan menyesal dengan qada' qadar ..



K fine , tajuk entri ni langsung tak berkaitan dengan apa
yang aku nak tulis lepas ni ^_^

Walaupun aku tahu tiada siapa yang akan baca blog aku yang tak seberapa ni , tapi blog yang sekian lama aku jaga ni , seakan 'medan' untuk meluahkan apa yang terbuku di hati . Tak terlintas langsung niat aku menulis blog ni untuk meraih simpati orang2 sekeliling . Sumpah demi ALLAH ! Korang2 semua kat luar sana tolonglah jangan salah faham . 

Seperti yang aku katakan tadi , niat aku menulis blog ni untuk meluahkan apa yang aku rasa . Itu sahaja . Tiada langsung niat lain . # In fact , aku tak pernah nak paksa korang untuk baca bog aku ni . Kalau tak suka , korang boleh tekan button 'X' yang sudah sedia tertera di skrin window korang ya . Terima kasih :D

Kepada sesiapa yang dah baca blog ni , terima kasih banyak2 aku ucapkan . Saya menghargai sokongan kalian :)


Coretan hati , dari seorang gadis
yang bakal menghadapi SPM ...




♥ Thanks for Reading! Tekan LIKE kalau suka! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...