Monday 5 March 2012

Esok dah exam kome oi ..


Seperti yang sedia maklum , pelajar2 kat sekolah aku ni semuanya aku rasa , berdebar2 nak exam esok . Exam pertama untuk bulan March ni , untuk tahun 2012 . Bukannya niat aku untuk kecoh2 atau apa , tapi aku cuma ingin meluahkan kebimbangan aku sebeno nyer . Kebimbangan apa ? Yelah ... Orang lain standard , amik 9 10 subjek .. aku ni , 12 ! siapa yang tak rasa gelisah kome oi .. kalau tak pass , sapa yang malu nanti . ye dok ?

Dalam hati aku sekarang , benda ni je yang aku tengah terap kan . Yang aku harap kan .

Yeah !! A+ !

Aku cakap , macam aku mampu je dapat . haha . Tapi , nothing impossible kan ? Kalau Allah kata kun fayakun , tiada sapa yang boleh menghalang . 

Okay lah , lepas ni nak study . Doakan kejayaan aku . 
( ceceh , macam ada orang pulak yang tengah baca blog kau ni Seri . Ntah2 kau tengah cakap sorang2 je .)
haha :D

#This is my blog . So i can write whatever i want . If you felt want to vomit or anything else etc. with my writing , just press the 'X' button that are displayed on your screen window right now . Thank you .

THANKS FOR LEND YOUR EYES HERE :')




♥ Thanks for Reading! Tekan LIKE kalau suka! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...