Post Terbaru Saya ..

Monday, 19 March 2012

Aku sendiri pun dah tak mampu ! ini kan nak bantu orang lain.

Teruk teruk teruk ! 

Today it was a terrible day for me. Hancur. Musnah. Segala2 nya. Commit suicide. I think that's the best way for me. Mungkin dengan cara ni jelah aku boleh terlepas dari segala kesengsaraan ni. Aku tak tahan dah. Aku asyik sibuk dengan masalah kehidupan orang lain. Kehidupan aku ade orang2 amik peduli ke? 

Aku perlukan bantuan. I need support. Semua orang ada masalah sendiri. kawan2 pun dorang ada masalah sendiri. Aku pun ada masalah sendiri. Aku tak berani nak cerita pada sapa2 masalah aku. Dah hampir berbelas tahun aku simpan. Duka lara semua aku pendam. Hati aku betul2 perit. Macam di siat2. In fact, aku betul2 tak tahan.


This is Seri Najwa right now !
I am a LOSER !










♥ Thanks for Reading! Tekan LIKE kalau suka! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...