Post Terbaru Saya ..

Wednesday, 14 March 2012

Aku kecewa , hati aku hancur !


Kenapa orang sekeliling tak pernah nak memahami ? Aku terkilan . Tak pernah langsung terdetik di hati nak dengki , nak membalas dendam . Kenapa kata aku macam tu ?????????? Aku pun manusia jugak , ade hati dan perasaan macam korang semua ! Kenapa korang buat aku macam ni .. aku sedih tau tak ..



Momen ni akan aku ingat buat selama2 nya .
Buat aku macam lembu ! Lembu cucuk hidung ! 
Aku ni manusia lah sakai , bukan binatang !
 Betina tak guna ! Apa yang ko tak puas hati lagi hah ?!
( Jangan sampai aku capai pisau then aku cucuk kat badan kau ! )

Aku betul2 sedih .. tak terkata-2 ..

Aku percaya , ALLAH sentiasa mendengar luahan hati hamba2 yang dikasihiNya .. Adakah aku termasuk golongan hamba yang dikasihi olehNya ? Ataupun ... sebaliknya ... ? 

Mungkin ye kot . Sebab tu nasib aku dari dulu sampai sekarang tak berubah2 . Tak meningkat , takde kemajuan . Aku kadang2 terpikir , Allah tak sayang , tak adil kat aku . Ya Allah , istighfar seri .. apa yang kau cakap nih . Berdosa tahu tak ..

Hati aku perit , terpaksa pendam benda ni sorang2 . Nak ngadu kat mak ayah , dorang sibuk dengan hal dorang . Dengan kawan2 .. ? Hmm , jauh panggang dari api . Kalau aku cerita pun , nak ke dorang percaya cite aku nih ?


♥ Thanks for Reading! Tekan LIKE kalau suka! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...