Post Terbaru Saya ..

Tuesday, 28 February 2012

Best nyer . Antara kenangan terindah sempena tahun terakhir persekolahan ..

" Tadi kan ,,,, aku pass semua acara sukan TARA ~~ "

Haha , kecoh betul lah kau ni Seri Najwa .
Bukan nya menang apa2 pingat pun .
:-P

Aku balik rumah tadi serius letih giler2 . Kaki lenguh2 .
Al maklum lah dah lama tak lari .
Hahah . Mengingatkan tadi , tahun lepas masa Form 4 pun
aku lepas semua acara sukan TARA untuk rumah 
sukan aq . ( bangga sekejap ) hewhew :D


Ni semua antara kenangan terindah yang akan
aku kenang , lepas aku meninggalkan alam
persekolahan nanti .
Walaupun masih berada di bulan March ( aik , dah March
dah ke? ) , tapi aku merasakan masa akan
cepat berlalu . Terlalu banyak untuk dikenang .
Belajar di kelas , kena marah dengan cikgu ,
ponteng kelas sama2 gn kawan2 .
( Haha . Bukan nya ponteng betul2 pun .
Main2 je . )
Yang tak boleh lupa , kitorang pergi kem sama2 ,
bekerjasama dalam kumpulan . Menangis sama2
masa dengar ceramah motivasi ... :')
 ahhhh , terlalu
banyak kenangan yang indah
semasa zaman persekolahan ni
untuk aku kenang nanti .
Dan salah satunya , acara sukan TARA ni lah .
Dua tahun berturut2 tau aku pass semua acara ni .
heheh ( kembang2 ) :D

♥ Thanks for Reading! Tekan LIKE kalau suka! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...