Post Terbaru Saya ..

Saturday, 28 January 2012

CInta tidak boleh di paksa..

 

 Assalamua'laikum wbt dan salam sejahtera satu Malaysia . Ait , bagi salam lagi sekali ? Bagus lah . Daripada langsung tak bagi salam . huhu . Hari ni , aku rasa hari yg sangat , yg paling mennyedih kan dalam hidup aku . Aku tak pernah rasa sesedih ini . huu !~~ :')


Ia kisah berkenaan seorang jejaka ini . Semasa aku di sekolah lama aku , aku kenal dia , dia kenal aq . Malah aq kata kan , sebenar nya dia cinta pertama aq . Aku tak tahu nak ungkap kan macmana , tapi aq betul2 dah jatuh cinta dengan dia . Dia merupakan ketua pengawas di sekolah lama aku . Perlu sajalah aq sebut dia sebagai Mr. M. Aku  tahu mungkin bagi sesetengah org , mereka akan mengatakan ini 'cinta bodoh' ataupun dalam istilah anak2 muda zaman sekarang mereka lebih gemar menggelar nya 'cinta monyet' . Tapi bagi aq , cinta tu , tak salah kan ? 

Semua orang berhak utk mencinta dan dicintai . Tak kisah lah walhal budak yg masih sekolah mahupun yg dah habis sekolah . Sebab cinta ini semulajadi , naluri fitrah yg sememang nya ada dalam diri seseorang manusia itu .



Namun malangnya , jodoh aq bertemu dgn orang lain dahulu . Dia bukan first kapel aq , malah orang lain yg menjadi pengganti diri nya . Tak ape lah , aq redha dengan semua ini . Aku pasrah menerima cinta baru ku ini ... Tapi , ku sangka cerah hingga ke petang , rupa nya renyai di tengah hari . Aku dengan first kapel aq tidak sefahaman , lantas kami mengambil keputusan utk membawa haluan masing2 ...

Selepas setahun memendam rasa , akhir nya aku berpindah ke sekolah baru . Di sini lah bermula nya insiden menarik yg terjadi dalam hidup ku ....


♥ Thanks for Reading! Tekan LIKE kalau suka! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...